Masterclass Klantvriendschap


De masterclass Klantvriendschap is een krachtige combinatie van ervaringen ‘uit het veld’ van Jeannette van Namen en de koppeling naar de theorie en inzichten door trainer Martin de Ruijter. In een notendop komen verschillende onderwerpen langs die in de training Klantvriendschap behandeld en uitgediept worden.

Doel

Inzichten in wat klantvriendschap inhoudt en wat klantvriendschap voor jouw organisatie kan betekenen. In termen van meer en loyalere klanten, gasten, opdrachtgevers, patiënten en bevlogen personeel en een hogere winstgevendheid.

Deze masterclass is geschikt voor

Organisaties en medewerkers die zich meer willen verdiepen in hun klanten en willen weten hoe ze een eerste stap richting klantvriendschap kunnen zetten.

Inhoud masterclass

In de masterclass word je meegenomen langs talrijke praktijkvoorbeelden van zowel de trainer als deelnemers. Aan de hand van ervaringen van deelnemers vindt ook een heldere koppeling naar de theorie van klantvriendschap plaats. In de training maken we ook gebruik van een aantal theoretische modellen

Duur

2 uur

Materiaal

Deelnemers ontvangen tijdens de masterclass een hand-out met basisinformatie over klantvriendschap.

Locatie

In overleg.

Investering

De investering is op aanvraag en afhankelijk van het aantal deelnemers. Een Masterclass volgen is zinvol vanaf zes deelnemers per organisatie. Om voldoende effectiviteit te garanderen geldt een maximum van 24 deelnemers.