Aanbod

De verandering naar klantvriendschap wordt door medewerkers en management zelf vormgegeven. J&M begeleidt en faciliteert deze verandering met een uniek en geïntegreerd programma van masterclasses, advies, trainingen, coaching.


Masterclass

De masterclass Klantvriendschap is een krachtige combinatie van ervaringen ‘uit het veld’ van Jeannette van Namen en de koppeling naar de theorie en inzichten door trainer Martin de Ruijter.

lees verder

Training

Vier dagdelen flink buffelen en de verandering van klant naar vriend tot in je tenen voelen. De training Klantvriendschap is een krachtige combinatie van ervaringen ‘uit het veld’ van Jeannette van Namen en de koppeling naar de theorie en inzichten door trainer Martin de Ruijter.

lees verder

Advies

Mogelijke oplossingen aandragen voor praktische zaken waar medewerkers en management in de praktijk tegen aanlopen om zo klantvriendschappelijk te kunnen werken.

lees verder

Coaching

In een persoonlijk gesprek met de coachklant wordt de gewenste gedragsverandering onderzocht en een individueel coachplan opgesteld.

lees verder